Minecraft Oynarken Korkuyorum!

32mace

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
sana katılıyorum ben madendeki o seslerden korkuyorum ve endermana bakınca garip bir ses çıkar ondan korkarım
 

MCDostu

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
kardeş bi kere herobrine modla oluyor sıkıntı etme onun modunu yüklüyeceksin öyle çıkar ancak :)
arkadaşım öyle eski sürümlerde herobrine yine de çıkabilir asıl 1.3 ve üzeri sürümlerde bayağı bi azalma oldu o yüzden insanlar moda bağladılar işi. Bazılari herobrine gitti diye neşeleniyo bazıları oyunu heyecanlandırdığı için gittikten sonra değerini anlıyo ve mod kullanıyo bazılarıysa sallamadan devam ediyo
 

MCDostu

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
yaa beyler var olmadı diyenlerden nefret ediyorum ha LAN ALPHA VE BETADA VARDI MODU DA YOKTU şimdi çıkmıyo mod gerekiyo[DOUBLEPOST=1376500182,1376500133][/DOUBLEPOST]adamlar boşyere mi heyecanı artsın diye alphaya betaya dönüyo modsuz alpha ve betada daha heyecanlı oluyo çünkü
 

TheSunLight

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Dostum Adam Alpha Veya Betada Oynarken Korkuyorum Dememiş Normal M.c Den Bahsediyor . Bu Arada Hangi Beta Sürümünde Hb Var Bi Oynamayı Denicem.
 

MCDostu

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Dostum Adam Alpha Veya Betada Oynarken Korkuyorum Dememiş Normal M.c Den Bahsediyor . Bu Arada Hangi Beta Sürümünde Hb Var Bi Oynamayı Denicem.
ama bak adam herobrinedan korkuyorum da dememiş zaten yeni sürümlerde oynuyosan herobrine yok ve sanırım alphanın sonlarına doğru kalkmış HB ama yine de az da olsa gören olmuş sen betaya ve alphanın başlarına bak mutlaka bulursun kolay olmasını istersen video settingsden render distanceı tinye al sisde gözükür büyük ihtimalle ama böyle bisssürü ağacın olduğu bir yere git çünkü HB senin onu zor görebileceği bir yere saklanır mesela jungleda çok fazla ağaç olduğu için saklanmak kolay o yüzden herobrine jumgleın içinde seni çok kolay gözleyebilir bunlar benim düşüncelerim ha bi de F5 moduyla arkanı da arasıra kontrol et ama ben daha önce hiç HByle karşılaşmadım sadece düşüncelerimi söylüyorum
 

KRHN

Yazılımcı Beyefendi
En iyi cevaplar
0
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Herobrine is frequently referred to by
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
,
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
, the
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
and the
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
. However, Herobrine has never appeared in Minecraft itself.

Herobrine hiçbir zaman Minecraft'ta olmamıştı...
 

TheSunLight

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Herobrine is frequently referred to by
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
,
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
, the
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
and the
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
. However, Herobrine has never appeared in Minecraft itself.

Herobrine hiçbir zaman Minecraft'ta olmamıştı...
Sen Hiç Beta Da Oynadınmı? Herobrine Minecraft Beta Da Vardı.[DOUBLEPOST=1376582825,1376582668][/DOUBLEPOST]
chat bubbles modunu yükle köy bul köylülerle konuşurmuş gibi yap -_-

:solmak:
 
Üst