sana katılıyorum ama hack ve herobrine konusuna katılmıyorumbence
1. netherin zitti olan aether eklenmeli
2. rüya görülmeli
3. boss eklenmeli
4. tabanca vb. gelmeli
5. ileri çağ olmalı
6. uranyum vb eklenmeli
7. daha çok tnt gibi blok olmalı
8. taşıt eklenmeli
9. örümcekler küçük olmalı
10. büyük örümceğe tarantula adı verilmeli
11. herobrine olmalı
12. hackler kaldırılmalı
13. lan server yerine herkesin girebileceği server butonu eklenmeli
14. yeni biyomlar eklenmeli mesela adventure biyomu diye bir biyom
15. ESC ye basinca bir kutu çikmali ona basip karekter değiştirilmeli
16. uzay, gezegenler ve uzaylılar eklenmeli
17. lazer silahı eklenmeli
18. oyunda daha çok zırh olmalı
19. oyunda pelerin itemi olmalı
20. lapis sistemi gitmeli onun yerine dungeon vb. yerde çikan Enchanted Lapis diye nadiren rastlanılan item olup ench sistemi olmalı veya ench sistemi eskisine dönmeli
21. oyuna yuvarlak üçgen vb. bloklar gelmeli
22. oyuna tavşan gibi daha çok hayvan eklenmeli
23. oyunun resmi serveri olmalı
24. oyunda mavi ateş olmalı
25. farklı renkli slimeler olmalı
26. özel arena gibi yerler olmalı
27. oyuna sprey boya eklenmeli
28. oyuna fırça eklenmeli
29. oyuna kit gibi şeyler eklenmeli mesela bölüme girince kit seçin diye bir kısım çıkıyor ordan Ninja, samuray vb. kit seçyosun olmalı
30. oyunda su barı olmalı açlık yeri gibi
31. oyuna kaleler eklenmeli o kalelerde görev veren adamlar olmalı
32. zaman makinesi olmalı
benden bu kadar fikir dahasını düşünürsem eklerim
Kardeş sen hack'İ multiplayer'da yapıyorsan server'a baybay de çünkü bazı USA şubeli server'Lar okadar dikkatli oluyoki tek bir hack bay bay dedirtmeye razı olacak durumda kılar o yüzden hack'İ sil doğru düzün oynamanı tercih ederim eskiden ben huzuni kullanırdım ama Freecam'den dolayı bozuldus
sana katılıyorum ama hack ve herobrine konusuna katılmıyorum(hack olmazsa ben ölürüüümmm)
hort olmasında kardeş yabancı serverde kullanmıyorum yabancı serverlerde takılıyorum türk serverlerde dauntlessle hack yapıyorum no-dus engelliyolar türkler sadeceKardeş sen hack'İ multiplayer'da yapıyorsan server'a baybay de çünkü bazı USA şubeli server'Lar okadar dikkatli oluyoki tek bir hack bay bay dedirtmeye razı olacak durumda kılar o yüzden hack'İ sil doğru düzün oynamanı tercih ederim eskiden ben huzuni kullanırdım ama Freecam'den dolayı bozuldu![]()
eskiden kullanırdım 1 ay önce ise Huzuni kullanırdım tabiiki hack değil dediğine katılıyorum çünkü acayip moda benziyor ki mod zatenHack konusuna gelirsek oyunda hack yok mod var xd xd xd. 2. olarak aranızdan N*d*s kullanan varsa (kesin var) (yada eskiden kullanan) o bir mod değil lan mod pack öğrenin şunu.
Allah senden 1000000 kere razı olsun bende zaman makinesi modunu arıyodum çok sağol kardeşZaman makinesi technic launcher'da Attack Of B-team adlı mod paketinde var 29.'daki fikirde Hack Slash Mine'da var
Evet antiode programı ile engelliyorlar haklısın zaten türk server'lar kötü oluyo nasıl desem pluginleri ve minigames'Leri saçma oluyor[DOUBLEPOST=1396269954,1396269876][/DOUBLEPOST]hort olmasında kardeş yabancı serverde kullanmıyorum yabancı serverlerde takılıyorum türk serverlerde dauntlessle hack yapıyorum no-dus engelliyolar türkler sadece
bilmemki kardeş bazılarında o açılmaz nedenini bilmesemde şansını dene zaman makinesi var diyolar attack of b-teamde ama bir bak çünkü Dinazor gördüm ve mutlaka onları zaman makinesi ile görüyosundur önemli değil[DOUBLEPOST=1396270049][/DOUBLEPOST]Tabanca hexxitte varki kardeşAllah senden 1000000 kere razı olsun bende zaman makinesi modunu arıyodum çok sağol kardeş
Galaxycraft bence kötü bir mod paketi fazla saf yani ne bilim Marsa çıkıyorsun Uzaylı yokbence modsuz uzaya gidebilmek gerekir![]()
Onlar genelde diğer ülkelerden gelenlerdn bakarlar ve Türkiye'den başka iç bi yerde lapis yoktur...[DOUBLEPOST=1396295481,1396295361][/DOUBLEPOST]yeniLapis bir işe yarasın diye kullanıcı yorumlarından etkilendiler demekki
GT-I9500 cihazımdan gönderildi