Eski Minecraft mı,yeni Minecraft mı?

Eski versiyon mu,yeni versiyon mu?


  • Kullanılan toplam oy
    42

batman10

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Dedikleriniz cogu mantikli ama arada sacma olanlarda var , dungeon bulmak zor deisik item gelmiyo :((

Nokia 3310'dan Tapatalk Kullanılarak Önce Jüpiter'e Sonra MinecraftTürk'e Yollandı
 

super_hero007

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Gelde bunu Markus Persson'a söyleyek Twitter'dan hakkatten batman10 kardeşim gibi bazı şeyleri saçma bulur ama zaten Nether'a Boss eklencekmiş Jens öyle dedi Twitter'dan bakabilirsin :D[DOUBLEPOST=1396267097,1396267033][/DOUBLEPOST]Ve bana saçma gelen MineShaft artarsa değeri azalır End Boyutuda öyle tüm değerini kaybeder bence Tek olması daha iyi :creeper::creeper:[DOUBLEPOST=1396267240][/DOUBLEPOST]Kardeş bak şu çok mantıklı sana katılıyorum ''Her mob'Un bir bossu olmalı'' bencede olmalı sırf bunun için Hexxit'e giren arkadaşlarda var
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
s
bence
1. netherin zitti olan aether eklenmeli
2. rüya görülmeli
3. boss eklenmeli
4. tabanca vb. gelmeli
5. ileri çağ olmalı
6. uranyum vb eklenmeli
7. daha çok tnt gibi blok olmalı
8. taşıt eklenmeli
9. örümcekler küçük olmalı
10. büyük örümceğe tarantula adı verilmeli
11. herobrine olmalı
12. hackler kaldırılmalı
13. lan server yerine herkesin girebileceği server butonu eklenmeli
14. yeni biyomlar eklenmeli mesela adventure biyomu diye bir biyom
15. ESC ye basinca bir kutu çikmali ona basip karekter değiştirilmeli
16. uzay, gezegenler ve uzaylılar eklenmeli
17. lazer silahı eklenmeli
18. oyunda daha çok zırh olmalı
19. oyunda pelerin itemi olmalı
20. lapis sistemi gitmeli onun yerine dungeon vb. yerde çikan Enchanted Lapis diye nadiren rastlanılan item olup ench sistemi olmalı veya ench sistemi eskisine dönmeli
21. oyuna yuvarlak üçgen vb. bloklar gelmeli
22. oyuna tavşan gibi daha çok hayvan eklenmeli
23. oyunun resmi serveri olmalı
24. oyunda mavi ateş olmalı
25. farklı renkli slimeler olmalı
26. özel arena gibi yerler olmalı
27. oyuna sprey boya eklenmeli
28. oyuna fırça eklenmeli
29. oyuna kit gibi şeyler eklenmeli mesela bölüme girince kit seçin diye bir kısım çıkıyor ordan Ninja, samuray vb. kit seçyosun olmalı
30. oyunda su barı olmalı açlık yeri gibi
31. oyuna kaleler eklenmeli o kalelerde görev veren adamlar olmalı
32. zaman makinesi olmalı
benden bu kadar fikir dahasını düşünürsem eklerim
sana katılıyorum ama hack ve herobrine konusuna katılmıyorum :D(hack olmazsa ben ölürüüümmm)
 

super_hero007

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
s

sana katılıyorum ama hack ve herobrine konusuna katılmıyorum :D(hack olmazsa ben ölürüüümmm)
Kardeş sen hack'İ multiplayer'da yapıyorsan server'a baybay de çünkü bazı USA şubeli server'Lar okadar dikkatli oluyoki tek bir hack bay bay dedirtmeye razı olacak durumda kılar o yüzden hack'İ sil doğru düzün oynamanı tercih ederim eskiden ben huzuni kullanırdım ama Freecam'den dolayı bozuldu ^_^:lol:
 

Alcatrazhan

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Hack konusuna gelirsek oyunda hack yok mod var xd xd xd. 2. olarak aranızdan N*d*s kullanan varsa (kesin var) (yada eskiden kullanan) o bir mod değil lan mod pack öğrenin şunu.
 

super_hero007

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Zaman makinesi technic launcher'da Attack Of B-team adlı mod paketinde var 29.'daki fikirde Hack Slash Mine'da var
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Kardeş sen hack'İ multiplayer'da yapıyorsan server'a baybay de çünkü bazı USA şubeli server'Lar okadar dikkatli oluyoki tek bir hack bay bay dedirtmeye razı olacak durumda kılar o yüzden hack'İ sil doğru düzün oynamanı tercih ederim eskiden ben huzuni kullanırdım ama Freecam'den dolayı bozuldu ^_^:lol:
hort olmasında kardeş yabancı serverde kullanmıyorum yabancı serverlerde takılıyorum türk serverlerde dauntlessle hack yapıyorum no-dus engelliyolar türkler sadece
 

super_hero007

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hack konusuna gelirsek oyunda hack yok mod var xd xd xd. 2. olarak aranızdan N*d*s kullanan varsa (kesin var) (yada eskiden kullanan) o bir mod değil lan mod pack öğrenin şunu.
eskiden kullanırdım 1 ay önce ise Huzuni kullanırdım tabiiki hack değil dediğine katılıyorum çünkü acayip moda benziyor ki mod zaten :)
 

super_hero007

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
hort olmasında kardeş yabancı serverde kullanmıyorum yabancı serverlerde takılıyorum türk serverlerde dauntlessle hack yapıyorum no-dus engelliyolar türkler sadece
Evet antiode programı ile engelliyorlar haklısın zaten türk server'lar kötü oluyo nasıl desem pluginleri ve minigames'Leri saçma oluyor[DOUBLEPOST=1396269954,1396269876][/DOUBLEPOST]
Allah senden 1000000 kere razı olsun bende zaman makinesi modunu arıyodum çok sağol kardeş
bilmemki kardeş bazılarında o açılmaz nedenini bilmesemde şansını dene zaman makinesi var diyolar attack of b-teamde ama bir bak çünkü Dinazor gördüm ve mutlaka onları zaman makinesi ile görüyosundur önemli değil[DOUBLEPOST=1396270049][/DOUBLEPOST]Tabanca hexxitte varki kardeş :D yani buda mantıksız senin fikirlerinin yarısı mod paketlerinde var :lol:[DOUBLEPOST=1396270246][/DOUBLEPOST]Ve bence yenisi daha güzel Minecraft yenileştikçe güzelleşiyor örneğin Slime Block Barrier Block çok çok çok daha güzel şeyler belkide bu fikirlerden daha fazlası gelebilir değilmi ? haksızmıyım ?[DOUBLEPOST=1396270605][/DOUBLEPOST]
bence modsuz uzaya gidebilmek gerekir:D
Galaxycraft bence kötü bir mod paketi fazla saf yani ne bilim Marsa çıkıyorsun Uzaylı yok :D bir şey yok ve onun için petrol gerekir birde bütün mod paketlerindeki olay modsuz olursa herzaman girdiğimiz Technic Launcher yazık olur adamlar işlerinden olur yapmayalım :lol::lol::lol::lol:
 

Oxuruk

Hexakosioihexekontahexaphobie
En iyi cevaplar
0
  • Lapis sistemi kalkmalı,şansa bırakılmalı. = Anlamadım
  • ***** vb. hileleri engelleyen bir şey olmalı. = Single plaey için üretildiği için kendi önlemini kendin alacaksın.Birçok program var.
  • Modlar hatasızca yüklenmeli. = hiçbir mod bir mod ile kusursuz uyumlu değildir.Mod yapımcıları bunları zaten belirtiyor.
  • İtem craft'ları zorlaştırılmalı. = Klasik minecraft anlayışına ters.Mod kullanabilirsin.
  • Lapis'in verdiği exp(experience)düşürülmeli. = Umursamıyorum
  • Diamond biraz daha zor bulunmalı,ve sadece 15.katların altında olmamalı,30.kattada olsa bulabilmeliyiz.(Ama zor) = Yeterice dengeli
  • Yeni moblar eklenmeli.=Mod
  • Zombilerin damage'leri arttırılmalı.Mâlum zombiler fazla hasar veren yaratıklar değil.=Yeni patchler de bildiğin gibi bi zombiye vurdugunda kankilerini çağırıyor bu yeterince sıkıntı veriyor zaten

Saygılar hürmetler
 

LordOfRavens

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Şu lapis saçmalığına son verip oyunu DirectX'e geçirsinler başka bir şey istemiyorum. :D
Bir de java kodlamalarıyla yapılmış dosyaları DirectX ile uyumlu çalışabilecek formata çevirebilecek bir program.
 

LightingDead

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
-oyuna sprey boya eklensin onunla blokları boyayabilelim
-yeni build blokları gelsin
-redstone ve redstone repeater tavanlara ve duvarlara geçirebilsin.
-single player commandsdaki gibi bir şey eklensin tabi bunu sadece creative modda yapılabilsin.
-yeni moblar eklensin fakat çok abartılmasın 5-10 çeşit falan eklensin


çok az yazdım ben öyle çok fazla mob,zırh,boss,silah eklensin diyenlerden değilim yoksa oyun rpg oyunlarına döner -,-
 
Üst