Bu bilgilerin çoğunluğunun yanlış olma ihtimali var. "Neden ?" , Çünkü kopyaladığım sayfada insan beyninin %10 kadarın kullandığını yazıyordu. Oysa beynimiz sürekli olarak kendini %100 bir biçimde kullanarak yüksek enerjili bir kasa gibi çalışıyor...